Sabtu, 4 April 2009

Good morning

huhh..inda tau kan apa di post..semalam aku tunngu cousin ku datang tapi nada jua ia datang..ngaleh jua i menggu tu..haha..

lagi satu semalam ahh..inda ku dapat lupa kan ex ku ahh..ku mc-mc ia,padahal aku tau sudah yang ia inda bcradit..inda gila kan aku atu?huhu..i`ve text her semalam yang i told her aku stop from loving her..but dapat kan?i think its impossible if stop to loving her..banar..i just don`t know..kenapa buleh..pasal malaysia boleh atu kali wah..hoho..i`ve try to forget her pulang..tapi inda dapat wahh..talur ehh balik2 wah aku ahh..haha..biar tia ehh..Allah is adil..sabar saja..may be ada sumthing behind this scence *macam movie jua lah*.manato aku broke up sama ia ada japan girls want me*jangan jealous nul*.i just wait for what happen next..

Live Life to the fullest!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan